IKT-reglement
Gjennom IKT-reglementet kan vi regulere bruken av skolens informasjons- og kommunikasjonsinfrastruktur (IKT-verktøy).
-
Verktøy for kursdeltakere
-
Verktøy for ansatte
-
Verktøy for innleide undervisere/samarbeidspartnere
-
Brudd på IKT-reglementet
Kvalitet i alle ledd
Vi er sertifisert etter ISO 21001 — Ledelsessystemer for utdanningsorganisasjoner.
Skolens IKT-verktøy
Med skolens IKT-verktøy mener vi alt utstyr, digital informasjon, informasjonssystemer og tjenester som benyttes til informasjonsbehandling og kommunikasjon.
IKT-reglementet gjelder for:
- Alle kursdeltakere ved skolen
- Alle ansatte ved skolen
- Alle som har tilgang til, og/eller bearbeider og forvalter informasjon gjennom skolens IKT-infrastruktur. Dette kan være undervisere og samarbeidspartnere fra andre skoler eller bedrifter.
Reglementet skal gjennomgås årlig for:
- Alle ansatte
- Samarbeidspartnere/forelesere
Reglementet skal være en del av informasjonen til:
- Nye ansatte
- Undervisere
- Nye kursdeltakere
Har du spørsmål?
Rop ut!
Har du opplevd noe ugreit som kursdeltaker, underviser eller ansatt? Tilbakemeldinger fra deg trenger vi for å sikre forbedringer og standardiseringer.